کریسوس باباش

شعر و اهنگ برای پدر

1396/1/17 20:13
نویسنده : محمد
1,614 بازدید
اشتراک گذاری

 

ای پدر ای با دل من همنشین           ای صمیمی ای بر انگشتر نگین
ای پدر ای همدم تنهاییم            آشنایی با غم تنهاییم
****شعر روز پدر****
ای طنین نام تو بر گوش من          ای پناه گریه ی خاموش من
همچو باران مهربان بر من ببار         ای که هستی مثل ابر نو بهار
****شعر روز پدر****
در صداقت برتر از آیینه ای             در رفاقت باده ای بی کینه ای
ای سپیدار بلند و بی پایدار           می برم نام تو را با افتخار
****شعر روز پدر****
هر چه دارم از تو دارم ای پدر              ای که هستی نور چشم و تاج سر
رحمت بارانی روشن تبار            مهربانی از مانده یادگار
****شعر روز پدر****
ای پدر بوی شقایق می دهی          عاشقی را یاد عاشق می دهی
با تو سبزم،گل بهارم،ای پدر        هر چه دارم از تو دارم ای پدر

 

اینم یه اهنگ جدید برای روز پدر که علیرضا روزگار خونده

دانلود

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)